Integrált szerviz menedzsment


Egészségügyi intézmények teljes körű orvostechnológiai eszközparkjának üzemeltetése, karbantartása, és szervizellátása anyag és alkatrész-biztosítással. Az igénybe vevő intézmény számára az orvostechnológiai integrált szerviz menedzsment legkézzelfoghatóbb eredménye az, hogy egyszerűsödik a saját tevékenység. Egyetlen átalánydíjas számla ellenében a teljes eszközpark üzemeltetési, szerviz, fogyóanyag szállítási, alkatrészellátási, dokumentációs és oktatási feladatait megoldjuk. Ez kiszámítható gazdálkodást, javuló eszközhozzáférést, megnövekedett jogi biztonságot jelent a felhasználók számára. Az intézményben folyamatosan jelen levő szakembereink munkájával optimális javítási és karbantartási gyorsaságot, és a készülékek nagy üzembiztonságú rendelkezésre állását garantáljuk. Az intézmény számára rendszeres időközönként olyan nyilvántartásokat, analíziseket, jelentéseket készítünk, mellyel a tervezhetőség és hatékonyság egyaránt javul.

Főbb szerviz menedzsment feladatok

  • A műszaki előírásoknak megfelelő rendszeres preventív karbantartás.
  • Garanciális javítások ügyintézése
  • Karbantartási ütemterv elkészítése
  • Karbantartások, javítások dokumentálásának elvégzése
  • Hatósági ellenőrzésekben való közreműködés, képviselet
  • Kötelező időszakos felülvizsgálatok elvégzése dokumentálása
  • Meghibásodott készülékek javítása (szükség esetén szakszervizek bevonásával)
  • Folyamatos műszaki állapotfelmérés
  • Selejtezési javaslatok készítése
  • Életmentő berendezések meghibásodása esetén folyamatos rendelkezésre állás
  • Maximum 40 perces reakció idő
  • Fogyóanyag és alkatrészellátás
  • Szükség esetén időszakos cserekészülék biztosítás (szerződés szerint)
  • Üzembiztonsági garanciavállalás (szerződés szerint)
  • Szakszemélyzet oktatása, betanítása
  • Szaktanácsadás